آخرین اخبار
کد مطلب: 80018
صدمات بسيار غم‌انگيز از مجلس شوراي غير صالح و منحرف
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1936

به گزارش سلام لردگان، در تاريخ 1368.03.15 يک روز پس از ارتحال حضرت امام خمينى(ره)، متن وصيتنامه، حسب‌الامر ايشان به وسيله رهبر معظم انقلاب اسلامى حضرت آيت‌الله خامنه‏‌اى در مجلس خبرگان براى نخستين بار مفتوح و قرائت گرديد.


گزارش کامل اين جلسه از طريق رسانه‏‌هاى گروهى پخش شد و متن دستخط وصيتنامه نيز در اختيار امت اسلامى قرار گرفت.
 

وصيتنامه امام خمينى(ره) چشمه حکمتى است که از دل مصفا و الهى آن حضرت جوشيده و بر قلم مبارکش جارى گرديده تا حجّتى ديگر بر تبيين سيره عملى آن بزرگوار باشد و راه را پيشاپيش، بر همه شبهات و ترديدها و القائات خنّاسان مسدود کند.

امام خمينى(ره) نگارش وصيتنامه سياسى- الهى خويش را- که در حقيقت پيام جاويد و خلاصه همه وصايا و پيام هاى زندگى ايشان است- در تاريخ 26 بهمن 1361 به پايان رسانده و نسخه‌اى از آن را طى پيامى به تاريخ 22 تير 1362 نزد خبرگان اولين دوره مجلس خبرگان رهبرى به امانت سپردند.

متن کامل وصيتنامه امام خمينى(ره)، به عنوان پيام جاودانه ايشان در جلد پايانى صحيفه امام(به عنوان آخرين سند) درج شده است.



مجلس شوراي غير صالح و منحرف
 
از مهمات امور، تعهد وكلاي مجلس شوراي اسلامي است. ما ديديم كه اسلام و كشور ايران چه صدمات بسيار غم‌انگيزي از مجلس شوراي غير صالح و منحرف، از بعد از مشروطه تا عصر رژيم جنايتكار پهلوي و از هر زمان بدتر و خطرناكتر در اين رژيم تحميلي فاسد خورد؛ و چه مصيبت‌ها و خسارت‌هاي جانفرسا از اين جنايتكاران بي‌ارزش و نوكرمآب به كشور و ملت وارد شد. در اين پنجاه سال يك اكثريت قلابي منحرف در مقابل يك اقليت مظلوم موجب شد كه هر چه انگلستان و شوروي و اخيراً آمريكا خواستند، با دست همين منحرفانِ از خدا بي‌خبر انجام دهند و كشور را به تباهي و نيستي كشانند. از بعد از مشروطه، هيچ‌گاه تقريباً به مواد مهم قانون اساسي عمل نشد ـ قبل از رضاخان با تصدي غرب‌زدگان و مشتي خان و زمين‌خواران؛ و در زمان رژيم پهلوي به دست آن رژيم سفاك و وابستگان و حلقه به گوشان آن.

منبع. باشگاه خبرنگاران

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس